2011. augusztus 10., szerda

Akvarisztikai múltam

10 éves lehettem amikor elkezdtem akvarizálni. Édesapám elbeszélései a halakról, ezer literes akváriumról felkeltette érdeklődésemet a  díszhalak és az akvarisztika iránt. Égett bennem a vágy hogy megkapjam első akváriumomat. Első találkozásom a halakkal is  csodálatos volt. Nagyon lázas voltam és amikor megkaptam első akváriumom halakkal együtt, egyből lement a lázam. Nevezhetjük akár placebo hatásnak is, én azonban inkább kisebb csodának éltem meg. Mint szinte minden kezdőnek nekem is a szifok és a guppik volt az első halaim. Ez a hetvenes években történt amikor az akvarisztika technikailag nem volt olyan fejlett mint napjainkban. Első akváriumom egy vasvázas volt, ami napjainkban kiment a divatból. Még kamaszkoromban elolvastam a Horn, Zsilinszky: Akvarisztika című könyvet ami után tudományosan is elkezdtek érdekelni a halak. Azóta negyven esztendő is eltelt már. Kisebb, nagyobb megszakításokkal nagy szerepet játszott életemben az akvarisztika.

Nincsenek megjegyzések:

Megjegyzés küldése